czwartek, 25 sierpnia 2016

25.08.16
TO JUŻ KONIEC WAKACJI...

 Za sześć dni i 2 godziny będziemy musieli wrócić z powrotem do szkoły. U mnie przygotowania do niej nie idą najlepiej. Jedyna co mam kupione te przybory szkolne z tamtego roku. Na polu zacznie robić się coraz chłodniej więc stwierdziłam, że trzeba wykorzystać te wszystkie ciepłe dni które zostały i zrobiłam porządek w szafie. Polegało to na tym, że poszukałam starych spodni w których już nie chodzę i koszulki której fason nie przypadał mi do gustu. Postanowiłam przerobić te dwie rzeczy na coś w czym będę mogła pochodzić jeszcze w ciepłe dni.


Mój strój przed obróbką wyglądał tak:


Była to bluzka którą dostałam na obozie i spodnie z dziura na kolanie nie do z szycia. 
Bluzką była łatwiejsza do przeróbki, wystarczyło po prostu obciąć rękawy i dekolt wzdłuż szwu. Nie było tutaj możliwości, że zrobisz coś krzywo. Ze spodniami było jednak trochę gorzej, więc napiszę to w punktach.

1. Odmierz sobie odpowiednią długość jaka będzie dla ciebie idealna.
2. Dodaj to tego ok. 6 cm
3. Postaraj się w nawet równo zaznaczyć i obciąć nogawki.



4. Te 6 cm które sobie dodałeś zwiń je, żeby efekt powstał tak jak na zdjęciu poniżej

Mój strój po obróbce:




To tyle na dziś. Dzięki za tyle miłych komentarzy w poprzednim poście <3

46 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie http://carolynx96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zmiana. :)

    Aczkolwiek ja takich zmian nie będę wprowadzać, bo mam multum krótkich spodenek, aczkolwiek niektórym może się przydać. :)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przeróbka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! mega efekt <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przeróbka :)
    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać że spodenki wyszły całkiem nieźle :) Świetna ta stylizacja po przeróbce :)

    Kiudlis.blkogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie przerobilas te rzeczy. Szybko i prosto :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, świetnie przerobiłaś. Stylizacja wygląda super!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/jak-polubic-picie-wody.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo fajnie wykorzystane stare rzeczy, bez wyrzucania i zbędnego płaczu. Doceniam osoby, które próbują tworzyć coś nowego! Gratuluję, pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, sama kiedyś zrobiłam tak ze spodniami :)
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo :) Mega, że z normalnych dawno zapomnianych ubrań udało Ci się zrobić takie cuda :D Masz talent do przeróbki ^^ My chcemy więcej takich DIY i poszukamy chyba coś u nas w szafie i także trochę pomajsterkujemy :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde. Ciekawy pomysł. Bardzo mi się podoba :)
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spodenki ładne, ale koszulka tak średnio :D
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na wykorzystanie starych rzeczy i nadanie im nowego życia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na przerobienie starych ubrań! :) Może też tak zrobię z moimi nienoszonymi już spodniami :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysl na przerobienie rzeczy, ktorych juz nie nosimy. Przez to dajemy im drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, ale koszulka tak średnio wygląda.
    Mój blog https://wszystkojestszalone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wOW wielkie wow nie widziałam takiego czegoś nigdy :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie Ci to wyszło! Masz ciekawe pomysły! :) No i chęci :) U mnie nie zawsze idzie to w parze :D
    Pozdrawiam,
    Hopeinsidethebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szorty wyszły Ci jak najbardziej na plus. Przez zmianę rękawów, do takich schowanych, czuję lekki powiew "Słonecznego Patrolu" i Venice Beach w Twoim zestawie.

    Co do bloga- świetna alternatywa dla tych, które są efektem sponsorskich zawirowań, czy przepchanych tagami/back to school itd. Dlatego z pewnością nie raz i nie dwa do Ciebie zajrzę.

    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Po obróbce zdecydowanie lepiej :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zrobienie szortów ze spodni to świetny pomysł.

    the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to przerobiłaś wygląda ślicznie! *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dwie lewe rece do szycia i przerabiania wiec nie sprobuje, haha!
    Mi dziurawe spodnie zawsze obcina mama i w sumie wstyd sie do tego przyznac no ale coz! :D
    Mega sa te spodenki nigdy bym nie powiedziala ze zrobilas je sama!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie przerobiłaś ubrania, ja nigdy nie potrafiłam zrobić takich ładnych rzeczy :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No przyznam, że bardzo kreatywne. Sama kiedyś tak przerabiałam swoje rzeczy, może też do tego wrócę. Super pomysł, żeby ze starych rzeczy zrobić nowe :) Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń